Wednesday, December 29, 2010

29 Des 2o1o / 1o.10pm

pagi2 da bgOn..kne tmn anAk kpde vivA g pital bukak balOt simen ! huh..tue la dgil nah kan da ptah tgn ! :) n alang2 aku da g pital tu aku lawat larh skalie "bestie" aku msok pital,kyry.. ouch !kesian deyh dyer..apendix !ouch sgt skit ! bise kuwt ..aku tgok dyer munth2 aku pown smpy tmunth..mmg aku xleyh tgok org munth,mule a nux munth sme..ee ! law tgok drah ag a aku pitaml.. walaweyh..siap jerk smue aku baleyk umh..huh ! mule2 plan ptg tue nux g bp mall..but effa xjdik nux g pau ayah dyer kasut ? aissh..mcm2 dyer tue.. then da xjdik fllow larh mama n viva g tmpt lsen ..kaka aku nux amek lsen..nux amek jgak ! tpy tkot.. n mama kate lpaskn kaka dulu..so okea la.. sbb dulu so amek smue xg..hehe..so skunk bru nux g.. kaka aku mek lesen kte ouch ! bezz nyerr.. law da pkai wat kete kan ! agi2 law ade kete sdry.. warghh mmg ta dok diam larh jwb nyer law aku ! :P hahaha... today mmg a bz skiwt.. nantox pon ade ptg2..pgi2 da kne bgon mne a xnantok kan..spe ajerk..lgi2 aku kuat tido ! heheehek ! nantok yaw ! then bleyk dpd tue toz leyk umh n smbong mbute..to be cntinue la jwb nyer, gnti tido yg pgi bgon awal ! :D

No comments: